مقالات پاچیله

راهنمای خرید دمپایی استخری مناسب

راهنمای خرید دمپایی استخری

وجود دمپایی در‌ استخرها به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی جزو ضروریات به شمار می‌آید. البته لازم است بدانید هر دمپایی مناسب استفاده در استخرها نیست و دمپایی استخری دارای شرایط و ویژگی های به‌خصوصی است که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه کرد. در این مطلب قصد داریم یک راهنمای خرید دمپایی استخری کامل و جامع را به شما ارائه دهیم تا از تمام نکات خرید دمپایی استخری آگاه باشید. پس اگر قصد خرید تکی یا عمده دمپایی را برای استخر دارید، این مطلب را از دست ندهید.

مسائل ایمنی در انتخاب صندل مناسب بسیار حائز اهمیت است و لازم است با دقت تمام جزئیات آن را مورد بررسی قرار داد.

چرا باید در استخر دمپایی بپوشیم؟

وجود دمپایی استخری یکی از ملزومات حضور در استخر و سونا است و این مسئله تنها به خاطر مسائل زیبایی‌شناختی نیست. لزوم استفاده از دمپایی استخری به دو دلیل مهم مربوط می‌شود.
اولی، عدم لغزش در محیط‌های خیس استخر و جلوگیری از آسیب‌دیدن پاها در برابر عوامل خارجی.

دومی، جلوگیری ازبروز بیماری‌های پوستی در استخر. البته کلر موجود در آب استخر از انتقال قارچ‌ها جلوگیری می‌کند اما رختکن‌ها و فضایی که در آن‌ها رفت و امد می‌شود تا فرد به استخر و سونا برسد شرایط ایده‌آلی را برای انتقال قارچ‌ها و میکروب‌ها فراهم می‌کند. دمپایی استخری یکی از بهترین و موثر‌ترین روش‌ها برای جلوگیری از بروز این بیماری‌هاست.

نکات خرید دمپایی استخری

در ادامه‌ی مطلب به بررسی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک دمپایی مناسب در استخر می‌پردازیم.

ویژگی‌های یک دمپایی استخری مناسب

کفش‌های استخری چندین ویژگی متمایز دارند. در این مطلب یک راهنمای خرید دمپایی استخری جامع و کاربردی را برای شما گردآوری کرده‌ایم، که شامل موارد زیر می‌شود.
اولین نکته در راهنمای خرید دمپایی استخری این است که، این نوع از انواع دمپایی‌ها و صندل نباید آب را به خود جذب کنند. دمپایی‌ها اغلب آب را به خود جذب می‌کنند و همین امر باعث سنگین شدن دمپایی در پا می‌شود. اولین ویژگی حائز اهمیت در دمپایی استخری توجه به جذب نکردن آب است.

تولید کنندگان معمولا در هنگام تولیدی دمپایی مناسب برای مکان‌هایی مانند استخرها و سواحل از جنس زیره‌ی پی‌وی‌سی استفاده می‌کنند‌. چرا که این زیره نسبت به سایر انواع زیره‌ها آب کمتری به خود جذب می‌کند.

راهنمای خرید دمپایی استخری برای خریداران

مسئله‌ی دیگری که در راهنمای خرید دمپایی استخری باید به آن توجه کرد جلوگیری از لغزش دمپایی است. دمپایی‌های که برای استخرها، حمام و دستشویی استفاده می‌شوند لازم است حتما کفی ضد لغزش داشته باشند. این مسئله آن‌جایی اهمیت پیدا می‌کند که کاشی‌های زمین خیس و لغزنده باشند و فرد به جای لذت بردن از حضور در استخر، مجبور باشد به جای فاصله‌ی بین رختکن تا استخر راهی تخت بیمارستان شود.

نکته‌ی بعدی که در راهنمای خرید دمپایی استخری باید به آن توجه کرد کف عاج‌دار دمپایی است. وجود آج زیره‌ی دمپایی باعث می‌شود تا دمپایی بر روی زمین‌هایی مثل سرامیک لیز نخورد.
دمپایی همچنین باید ارتفاع مناسبی از زمین داشته باشد به گونه‌ای که پس از مدتی شکل و فرم اصلی خود را از دست ندهد. دمپایی استخری را هم می‌توان برای استخر و سرویس‌های بهداشتی استفاده کرد و هم می‌توان در هنگام ورزش از آن‌ها بهره جست. ورزش‌هایی مانند ایروبیک در آب که امروزه بسیار هم پرطرفدار است. در هنگام این ورزش‌ها بازیکنان به کفشی با انعطاف کافی لازم دارند تا در هنگام راه رفتن فشار وارد به مهره‌های کمر را بگیرد و از آسیب‌دیدن بدن جلوگیری به عمل آورد. از دیگر نکات خرید دمپایی استخری توجه به ظاهر مناسب و رنگبندی دمپایی است.

قیمت این دمپایی‌ها وابسته به نوع و مدل ان‌هاست، اما به طور کلی دمپایی استخری ارزان بوده و کاملا مناسب محیط‌های خیس و مرطوب است.

کلام آخر
به یاد داشته باشید اولین نکته‌ای که در هنگام خرید دمپایی استخری باید به آن توجه کنید کفی دمپایی است. پس از بررسی این موضوع بسته به ترجیحات شخصی، سلیقه و بودجه مد نظر خود می‌توانید خرید‌های متفاوتی داشته باشید.
پاچیله، مرکز فروش عمده صندل و دمپایی جزو معتبرترین و معروف‌ترین تولید‌کنندگان دمپایی باکیفیت و بادوام در ایران است. شرکت پاچیله با تولید انواع دمپایی مردانه، زنانه و بچه‌گانه با بهترین مواد اولیه اقدام به فروش عمده صندل و دمپایی با بالاترین کیفیت و ظاهر در ایران کرده است. دمپایی استخری نیز یکی از تولیدات این مرکز فروش است که کاملا نرم، سبک، بهداشتی، در تنوع رنگی گوناگون، متناسب با استاندارد‌های لازم و مناسب‌ترین قیمت‌ها روانه‌ی بازار شده است. در این مطلب با عنوان راهنمای خرید دمپایی استخری سعی کردیم مهم‌ترین نکات خرید دمپایی استخری را به شما متذکر شویم. امیدواریم که بتوانید از آن استفاده کنید. اگر سوالی در ارتباط با خرید دمپایی و صندل طبی دارید، شرکت پاچیله یک راهنمای خرید صندل و دمپایی طبی را به شما ارائه می‌دهد، تنها کافی است نظرات و سوالات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *