مقالات پاچیله

آشنایی با انواع دمپایی زنانه

انواع دمپایی زنانه

دمپایی یک وسیله کاربردی و مهم است که به‌منظور مراقبت از پاها در خانه یا بیرون از خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در میان انواع دمپایی‌ها، دمپایی‌های زنانه جایگاه خاص خود را دارند. بر این اساس ما در این نوشته با عنوان ” آشنایی با انواع دمپایی زنانه” تصمیم داریم تا شما بانوان عزیز را با انواع دمپایی زنانه آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

انواع دمپایی زنانه

استفاده از دمپایی به دلیل وزن کم و همچنین راحتی که دارد در تمام طول سال رایج است، اما استفاده از آن برای خانم‌ها در فصول گرم سال بیش از پیش افزایش می‌یابد. از آنجایی که بانوان عاشق زیبایی و جذاب به نظر آمدن خود هستند باید دمپایی‌هایی خریداری کنند که هم از لحاظ ظاهری زیبا باشد و هم با تیپ و استایل‌شان هماهنگی و همخوانی لازم را داشته باشد. دمپایی زنانه باید از لحاظ طرح و دوخت دارای جنس بادوام و باکیفیت بالا باشد. ست کردن دمپایی با لباس هم یکی از آن کارهایی است که بانوان برای تکمیل ظاهر خود باید انجام دهند. در ادامه برخی از انواع دمپایی زنانه را به شما معرفی می‌کنیم.

• دمپایی زنانه مدل روفرشی:

با توجه به اینکه امروزه اکثر منازل دارای کف‌پوش و پارکت هستند، بانوان می‌توانند برای مراقبت از پاهایشان در منزل از انواع دمپایی زنانه روفرشی استفاده نمایند. دمپایی روفرشی پرفروش‌ترین مدل از دمپایی‌های زنانه در بازار است. این مدل از انواع دمپایی زنانه بسیار سبک و نرم بوده و در مدل‌های مختلف برای استفاده خانم‌ها در منزل طراحی و تولید شده‌اند.

انواع دمپایی روفرشی زنانه

• دمپایی زنانه مدل لا‌انگشتی:

دمپایی‌ زنانه لاانگشتی از جمله پرمصرف‌ترین انواع دمپایی است که بیشتر مناسب استفاده در محیط های ساحلی و شنی است. بسیاری از خانم‌ها از این مدل از انواع دمپایی زنانه در خانه و یا حتی در محیط‌های بیرون از خانه نیز استفاده می‌کنند. به دلیل سبکی و آزادی بیشتر پا، این مدل از انواع دمپایی زنانه توسط خانم‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع دمپایی زنانه : دمپایی لاانگشتی

• دمپایی زنانه مدل پلاستیکی:

دمپایی‌ زنانه مدل پلاستیکی از دیگر مدل‌ها از انواع دمپایی زنانه است که به دلیل سبکی و راحتی استفاده می‌شود. دمپایی‌های پلاستیکی زنانه بیشتر برای استفاده در منزل و برای مکان‌هایی مانند حمام، سرویس بهداشتی، استخر و محیط‌های شنا می‌تواند اسنفاده شود. این مدل دمپایی اغلب قیمت ارزان‌ و مناسبی نسبت به سایر انواع دمپایی زنانه دارد.

• دمپایی زنانه مدل خزدار:

دمپایی‌های زنانه خزدار بیشتر از سوی دختران جوان مورد استقبال قرار می‌گیرد. این مدل از انواع دمپایی زنانه از جمله دمپایی‌هایی است که در فصل‌های سرد سال در منزل توسط بانوان استفاده می‌شود و به دلیل وجود خز در قسمت رویه دمپایی هم باعث گرم نگه‌داشتن پاها می‌شود و هم بسیار زیبا است.

• دمپایی زنانه مدل طبی:

این مدل از انواع دمپایی زنانه همیشه برای آن دسته از کسانی که از دردهای عضلانی رنج می‌برند مناسب است. دمپایی زنانه مناسب بانوانی است که از درد کمر و پا آزرده خاطر شده‌اند. کفی و زیره دمپایی زنانه باید مرغوب و مناسب باشد.

• دمپایی زنانه مدل حوله‌ای:

دمپایی‌ زنانه حوله‌ای وزن سبکی داشته و در بازار معروف به دمپایی خواب هستند. این مدل از انواع دمپایی زنانه دارای تنوع طرح و رنگ بسیاری در بازار می‌باشند. برای تمیز کردن دمپایی و صندل این مدل از انواع دمپایی زنانه می‌توانید از لباسشویی کمک بگیرید، البته قبل از انجام این کار حتما به جنس کفی دمپایی توجه کنید و از آب با دمای مناسب دمپایی استفاده کنید.

انواع دمپایی زنانه حوله ای

• دمپایی زنانه مدل مجلسی:

دمپایی‌ زنانه مجلسی از جمله شیک‌ترین مدل‌ها از انواع دمپایی زنانه است که در طرح‌های پاشنه دار، لژدار، تخت، جلو باز، جلو بسته، لاانگشتی و با تزئینات متنوعی مانند نگین، مروارید، پاپیون، گل، طور و … تزئین شده و در رنگ‌بندی‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شود.

انواع دمپایی زنانه مجلسی

• دمپایی زنانه مدل ابری:

سبک ترین نوع از دمپایی های موجود در بازار دمپایی مدل ابری است. این مدل از انواع دمپایی زنانه را می‌توان در محیط‌های مرطوب توسط بانوان مورد استفاده قرار داد. دمپایی مدل ابری هم دارای مدل‌های لا‌انگشتی و هم دارای مدل‌های ساده و معمولی است. دمپایی ابری از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار است. دمپایی زنانه باید در پا هنگام راه‌رفتن احساس راحتی و آزادی ایجاد کند.

• دمپایی زنانه مدل چرمی:

دمپایی‌ زنانه چرمی از مرغوب‌ترین، باکیفیت‌ترین و بادوام‌ترین مدل‌های دمپایی زنانه محسوب می‌شود. در این مدل از انواع دمپایی زنانه، پا عرق نمی‌کند و بو نمی‌گیرد. مدل‌ چرمی دمپایی زنانه بیشتر به‌منظور استفاده در محیط‌های رسمی یا مهمانی‌ها و مجالس خاص می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به تنوع طرح و رنگ‌بندی این مدل از انواع دمپایی زنانه بانوان می‌توانند در مکان‌های مختلف به ست کردن دمپایی با لباس اقدام کنند.

خرید انواع دمپایی زنانه چرم

کلام آخر:
ما در این متن تلاش کردیم تا یک راهنمای خرید دمپایی زنانه را در اختیار شما بانوان عزیز فرار دهیم. تا بتوانید با انواع دمپایی زنانه مناسب، ایده‌آل و باکیفیت آشنا شوید. فروشگاه اینترنتی پاچیله با سابقه‌ی درخشان در تولیدی دمپایی اقدام به فروش عمده صندل و دمپایی به صورت عمده و تکی می‌کند. این فروشگاه با فروش عمده دمپایی با قیمت مناسب، پشتیبانی و امکان ارسال به سراسر کشور، دمپایی‌هایی با ظاهر زیبا، راحت و جنس مرغوب به مشتریان عرضه می‌کند. این فروشگاه تخصصی فروش صندل و دمپایی با تنوع بی‌نظیر خود برای تمام سلایق دمپایی مناسب برای فروش دارد و مشتری‌ها را از سایر فروشگاه‌ها بی‌نیاز کرده است.

2 نظر در “آشنایی با انواع دمپایی زنانه

  1. مریم گفت:

    دمپایی زنانه معمولا تنوعش خیلی بیشتر از دمپایی مخصوص آقایونه.

    1. fatemeh rezaee گفت:

      دوست عزیز سلام. همینطوره:)) انواع دمپایی زنانه از تنوع بیشتری برخوردارند. ممنون که وقتتون رو در اختیار ما قرار دادید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *