مقالات پاچیله

نکات ست کردن صندل مناسب لباس

صندل مناسب لباس چیست

انتخاب صندل مناسب لباس اصولی دارد. مدل‌های صندل بسیار متنوع است. نحوه ست کردن صندل با لباس نیز به نوع و مدل آن بستگی دارد. در این مطلب شما را با انواع صندل آشنا می‌کنیم و سپس نکاتی درباره ست کردن صندل با لباس را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم.

آموزش ست کردن صندل با لباس

انواع صندل زنانه و مردانه

صندل‌ها پاپوش‌هایی تابستانی عموما برای استفاده در بیرون از منزل هستند. تفاوت صندل با دمپایی در این است که صندل معمولا جنس مقاوم‌تری دارد تا برای حضور طولانی مدت در بیرون از منزل مناسب باشد.

از سوی دیگر صندل به اندازه کفش پوشیدگی ندارد. رویه و کناره صندل‌ها معمولا باز است. این طراحی به منظور پوشیدن در تابستان صورت می‌گیرد. انواع صندل را می‌توان به دو گروه زنانه و مردانه تقسیم کرد. صندل‌های بچگانه نیز به فراخور سن و جنس تولید می‌شوند و در بازار موجودند.

می‌توان گفت طراحی صندل‌های بچگانه دخترانه معمولا تابع مدل‌های زنانه است و صندل‌های بچگانه پسرانه از مدل‌های مدرانه تبعیت می‌کند. با این حال برخی مدل‌های صندل نیز اسپرت هستند و استفاده آن‌ها برای دختر و پسر/ مرد و زن یکسان است. در ادامه انواع گوناگون صندل را معرفی می‌کنیم.

 

  • صندل پاشنه‌دار برای خانم‌ها

یکی از انواع صندل، مدل پاشنه‌دار است که قطعا در گروه صندل زنانه قرار می‌گیرد. صندل پاشنه‌دار از مدل‌های مجلسی دانسته می‌شود. با این حال بر اساس نوع و اندازه پاشنه می‌توانید تصمیم بگیرید که آن را در کجا بپوشید.

اگر پاشنه صندل خیلی بلند و نسبتا باریک باشد، نمی‌توانید ساعات طولانی با آن راه بروید. بنابراین برای یک میهمانی نسبتا رسمی و غیرخودمانی مناسب‌تر است. بر این اساس صندل پاشنه بلند را می‌توان صندل مناسب لباس مجلسی محسوب کرد.

در نحوه ست کردن صندل با لباس این توضیح را می‌دهیم که این مدل با انواع دامن‌ها و پیراهن‌های مجلسی ماکسی یا مینی پوشید. همچنین می‌توانید آن را با کت و دامن یا کت و شلوار زنانه کلاسیک ست کنید.

ست کردن صندل پاشنه دار با لباس

 

  • صندل لژ دار زنانه

صندل‌های لژ‌دار نیز از انواع صندل‌های زنانه به شمار می‌روند که مانند صندل پاشنه بلند قد را افزایش می‌دهند. البته این نوع صندل‌ها به دلیل حمایت سراسری لژ از پا، کمی راحت‌تر از صندل پاشنه‌دار هستند.

ارتفاع لژ این صندل‌ها می‌تواند مانند پاشنه کم یا زیاد باشد. این مدل را نمی‌توان صندل مناسب لباس مجلسی دانست زیرا ظاهر خودمانی‌تری دارد. در نحوه ست کردن صندل با لباس باید گفت پوشیدن صندل لژ دار با دامن یا پیراهن زیباتر از ست کردن آن با شلوار خصوصا مدل‌های شلوار کلاسیک و رسمی است.

البته با لباس‌های اسپرت نیز جذاب است. مثلا شلوار جین زنانه در برخی مدل‌ها با این صندل ست می‌شود. همچنین شلوارهای دم‌پا گشاد یک گزینه خوب برای ست کردن صندل با لباس هستند.

صندل مناسب لباس اسپرت

 

  • صندل تخت زنانه و مردانه

صندل تخت ظاهری بسیار راحت را به بیننده القا می‌کند؛ این دقیقا مطابق همان احساس راحتی است که کسی که چنین صندلی می‌پوشد واقعا دارد. این مدل صندل بدون پاشنه و لژ و جلوباز است. هم آقایان و هم بانوان بسته به طراحی و مدل‌های صندل تخت می‌توانند مشتری آن‌ها باشند. صندل تخت خود می‌تواند شامل مدل‌های گوناگونی باشد که برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

  • صندل بنددار

در بررسی صندل مناسب لباس باید گفت بیشتر مدل‌های صندل تخت، بنددار هستند. در هر صورت صندل به عنوان پاپوشی که رویه و اطراف بازی دارد، باید بند داشته باشد تا در پا حفظ شود.

برای ست کردن صندل بهترین گزینه جین است. خصوصا اگر جین مام‌فیت باشد. یا می‌توانید پایین شلوار جین را کمی تا بزنید. به این ترتیب، صندل بیشتر دیده می‌شود. صندل بنددار بیشتر از جنس‌های ساده با رنگ‌های تیره باشد. این رنگ‌ها برای افرادی که پوست روشن دارند، مناسب‌تر است.

اما توصیه می‌شود افرادی که پوست تیره دارند، این صندل را در رنگ‌های روشن و جنس‌های براق تهیه انتخاب کنند.

روش ست کردن صندل با لباس

 

  • صندل لا‌انگشتی

یکی از مدل‌های صندل تخت صندل لا‌انگشتی است که مدل‌های مردانه و زنانه دارد. ظاهر این صندل کاملا غیررسمی است. درباره نحوه ست کردن صندل با لباس باید گفت بیشتر کاربرد آن در نواحی ساحلی و کنار دریا است. بنابراین احتمالا همراه با آن باید یک لباس خنک و آزاد ساحلی بپوشید.

حواستان به استفاده از کرم ضد آفتاب روی پاها باشد. زیرا صندل لا‌انگشتی در گروه روبازترین و کم‌پوشش‌ترین صندل‌ها قرار می‌گیرد.

نحوه ست کردن صندل با لباس

  • صندل گلادیاتور

در بررسی صندل مناسب لباس، باید یکی از مدل‌های پرطرفدار صندل را معرفی کنیم. صندل گلادیاتور مدلی از صندل بندی است که در قسمت روی پا با بندهای متعدد بسته می‌شود.

این صندل با طراحی‌های گوناگون می‌تواند مورد استفاده خانم‌ها و آقایان باشد. صندل گلادیاتور را می‌توان با انواع لباس‌ها ست کرد اما اگر دوست دارید تمام بندهای این مدل صندل را به نمایش بگذارید باید لباسی کوتاه بپوشید.

نحوه ست کردن صندل مناسب لباس

 

  • صندل مناسب لباس رسمی

اگر خانم هستید و قصد دارید صندل مناسب لباس رسمی مانند کت‌و‌شلوار و کت‌و‌دامن توصیه می‌کنیم از پاشنه‌های بسیار قطور دوری کنید. البته پوشیدن پاشنه‌های بلند بسیار نازک نیز می‌تواند حفظ تعادل شما را با مشکل مواجه کند.

همچنین با ظاهر رسمی و کلاسیک آن لباس‌ها هماهنگ نیست بنابراین برای ست کردن صندل زنانه با لباس رسمی چیزی بین این‌دو انتخاب کنید. در انتخاب رنگ صندل دقت کنید. بهتر است صندلی که با لباس رسمی می‌پوشید، از رنگ‌های تیره انتخاب شود. رنگ مشکی با همه رنگ لباس هماهنگ است.

اگر رنگ قهوه‌ای یا سورمه‌ای و سایر رنگ‌های تیره به جز مشکی را انتخاب می‌کنید، دقت داشته باشید که از نظر طیف رنگ با لباس در یک گروه باشد. در مورد آقایان باید گفت صندل نمی‌تواند گزینه خوبی برای هماهنگی با لباس‌های رسمی آنان باشد. در صورت پوشیدن کت و شلوار حتما کفش بپوشید.

 

  • صندل مناسب لباس مجلسی برای خانم‌ها

لباس‌های مجلسی خانم‌ها معمولا شامل کت‌ودامن یا کت‌وشلوارهای رنگی و نیز پیراهن‌های مجلل مجلسی ماکسی یا مینی است. اگر تصمیم دارید در یک میهمانی و مجلس رسمی کت‌وشلوار یا کت‌ودامن بپوشید بهتر است صندل خود را همرنگ با لباس انتخاب کنید. کیف مجلسی نیز باید در جنس و رنگ با صندل ست باشد.

اگر قصد دارید صندل را با پیراهن ماکسی بلند ست کنید، به خاطر داشته باشید که صندل‌های پاشنه‌دار باید در اولویت شما باشند. در صورتی که لباس مجلسی کوتاه می‌پوشید، می‌توانید هم از صندل پاشنه‌دار و هم برخی مدل‌های لژ‌دار استفاده کنید. مقدار کمی پاشنه در ست کردن صندل با لباس مجلسی لازم است پس بهتر است تا مجبور نشده‌اید، از صندل‌های تخت استفاده نکنید.

طریقه ست کردن صندل مناسب با لباس

 

  • ست کردن صندل با لباس اسپرت

اگر اسپرت‌پوش هستید، خبر خوب ما به شما این است که در انتخاب صندل دست بازی دارید. انواع صندل‌های تخت را می‌توانید با لباس اسپرت ست کنید. اساسا صندل مناسب لباس اسپرت نباید پاشنه داشته باشد. با این حال باید گفت برخی مدل‌های صندل لژ‌دار که ظاهر خودمانی‌تری دارد را می‌توان با لباس اسپرت ست کرد.

در این مورد می‌توانید از انواع صندل‌های تخت بندی، گلادیاتور، لا انگشتی و … استفاده کنید. در انتخاب صندل مناسب لباس به مکان استفاده نیز دقت داشته باشید.

آموزش ست کردن صندل مناسب لباس

اگر شلوار جین معمولی می‌پوشید، حواستان باید بلندی که در پاچه این شلوارها رایج است، باشد. صندلی را انتخاب کنید که لژ آن مقداری ارتفاع داشته باشد تا شلوار با زمین تماس پیدا نکند.

البته تا زدن پاچه شلوار هم یک مدل است که خیلی‌ها آن را پیاده می‌کنند. بسیاری از شلوارهای جین جدید، کوتاه هستند و پوشیدن صندل با آن‌ها جلوه جذابی دارد. صندل‌های گلادیاتور با شلوارها یا دامن‌های جین بسیار جذاب خواهند شد.

 

 

سخن پایانی

مهم است که صندل مناسب لباس خود بپوشید. یک صندل اسپرت اگرچه با لباس‌های اسپرت و جین خیلی جذاب به نظر می‌رسد، می‌تواند تمام ظرافت و زیبایی پیراهن مجلسی شما را به هم بزند.

نحوه ست کردن صندل با لباس بسیار مهم است و می‌تواند باریک‌بینی و سلیقه شما را کاملا به نمایش بگذارد. به ما بگویید سبک لباس پوشیدن شما چطور است تا شما را در انتخاب صندل مناسب لباس راهنمایی کنیم.

پاچیله ارائه دهنده انواع صندل در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیتی مناسب است. شما عزیزان می توانید جهت سفارش صندل عمده به صورت آنلاین با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *